"Palma. Ayer y hoy de su patrimonio" de Xavier Terrasa García

Título:

Palma, ayer y hoy de su patrimonio

Autor:

Xavier Terrasa García

Fotos:

Benet Bohigas

Precio: 17,90€

Disponible en:

Colegio de Aparejadores de Mallorca

DESCÁRGATE LA APP GRATUITA DE ESTE LIBRO:

IPhone

Android

Cyndy Maly (miércoles, 01 febrero 2017 11:25)

Nice post. I used to be checking continuously this blog and I'm impressed! Extremely useful information specifically the remaining phase :) I deal with such info much. I used to be seeking this particular information for a very long time. Thank you and good luck.