Ruta infantil por la Palma romana

Descripción:

Esta ruta infantil propone un recorrido por los escenarios y lugares de Palma que son testigos de la herencia romana. De la mano del legionario Josephus Agrulus, veterano de la Legio II Augusta, viajaremos en el tiempo imaginando cómo fue la Palma romana y descubriendo en la de hoy los vestigios del imperio romano.

Recorrido:

La Rambla, 6

Teatre Principal

Plaça del Mercat

Plaça Rei Joan Carles I

Es Born

S'Hort des Rei

Público:

Esta ruta está concebida, preferentemente, para niños entre 8 y 14 años*, aunque puede ser igualmente instructiva para un público más adulto.

*(Los menores deben asistir acompañados de un padre, tutor o responsable legal)

Dirige y conduce:

Pep Campillo, profesor de lenguas clásicas.

Programación:

Sábado, 9 de abril de 2016, a las 11:00 horas (PLAZAS AGOTADAS)

Sábado, 16 de abril de 2016, a las 11.00 horas

Duración:

1 hora y media

Punto de encuentro:

Inicio del Paseo de La Rambla (junto a los romanos)

Precios:

Inscripción gratuita para niños

8€/adultos

Información y reservas:

Tf. 971 220 783

RESERVAS ONLINE

Toni Julià (sábado, 18 abril 2015 19:29)

Amena i divertida forma de conèixer una mica la emprenta deixada pels romans a la nostra ciutat. En Pep té un do per transmetre coneixements a grans i petits. Enhorabona

AEDIFICAT (martes, 28 abril 2015 13:55)

Moltes gràcies! És un plaer programar activitats que siguin tan ben rebudes i valorades pels assistents.

Mireia Mulet Mas (martes, 12 mayo 2015 10:18)

La meva filla Roser i jo hem passat una estona molt agradable. Sempre és un plaer sentir les explicacions den Pep, amb els seus coneixements i el seu punt d'humor. Esperam que n'hi hagi més. Gràcies.

Rafa Lladó (martes, 12 mayo 2015 18:02)

Molt bona ruta pels infants, especialment per coneixer una mica l'herència que ens varen deixar els Romans a Palma. En Pep ho explica tot, quasi com si ho hagues viscut.

AEDIFCAT (miércoles, 13 mayo 2015 13:02)

Moltes gràcies! El professor Pep Campillo i la fundació Aedificat us agraeixen molt sincerament les vostres felicitacions. Això ens anima a continuar fent feina i programar més rutes!