MAREMAGNVM. Les Illes Balears a l'antiguitat clàssica

Un viatge a través del temps per conèixer com eren la vida i els costums de la civilització romana al segle I de la nostra era.

La Fundación Aedificat col·labora en la programació de Maremagnum, amb un taller obert de Mosaics que tendrá lloc el dia 31, entre les 9:45 i les 14:00 hores, al Castell de Bellver.

Programació:

Dia 30 de març

Visita teatralitzada: a les 14:00h i a les 16:00h

Dia 31 de març

Tallers: a partir de les 9:30h

Dia 1 d'abril

Visita guiada a la col·lecció Despuig: a les 11:00h

Visita teatralitzada: a les 14:00h i a les 16:00h

Lloc:

Castell de Bellver

Més informació:

MAREMAGNVM

Tf. 971 220 783

TALLER DE MOSAICS

La paraula mosaic prové del llatí i la trobem en l'expressió opus mosaicum com a referència a una ''obra de les muses''.

Era la consideració que els romans atorgaven a aquestes discretes i belles obres d'art, fetes a base de tessel·les de diferents colors i que servien com a paviment en les principals ciutats de l'imperi.

En aquesta mostra, organitzada per la Fundació Aedificat en col·laboració amb l'associació per a la recuperació dels oficis i arts de la construcció Artifex Balear, podràs veure com es planifica i es fa un mosaic, tal i com els feien els romans fa 2000 anys.

Lloc: Castell de Bellver (MAREMAGNVM)

Dia: 31 de març de 2015

Hora: 9:45h a 14:00 hores

Tipus: Taller obert (no requereix inscripció prèvia)